Tehokas ja huoleton IT-tuki ja ylläpito

Visiotech IT-ylläpidon keskeisimpänä tavoitteena on korkea asiakastyytyväisyys ja sitä kautta pitkäkestoinen asiakassuhde. Tämän ehdoton edellytys ovat hyvät tuotteet ja palvelut sekä hyvin toimiva Yritystuki ja IT-ylläpito

Visiotech IT-tuki käsittelee IT-ylläpidon tukipyynnöt, tilaukset ja muut yhteydenotot viiveettä ja varmuudella. Kaikki IT-ylläpidon yhteydenotot ja toimeksiannot kirjataan palvelupyyntöinä CRM-järjestelmäämme, jossa niitä käsitellään määritellyn prosessin mukaisesti aina työn valmistumiseen asti. Asiakasta informoidaan tarvittaessa työn etenemisestä. IT-tuki annetaan joko lähitukena tai kustannustehokkaana etätukena.

CRM-järjestelmäämme kirjaamme myös kaikki asiakkaille toimittamamme tuotteet ja palvelut, jolloin niihin liittyvä tieto on helposti asiakaspalvelijoidemme saatavilla. Tämä mahdollistaa nopean palvelun ongelmatilanteissa.

IT-ylläpidon hyödyt

  • Kustannukset pienenevät

    IT-ylläpitopalvelu säästää kustannuksia. Toimimattomat IT-ratkaisut aiheuttavat ongelmia kun työntekijät eivät pysty tekemään työtään tehokkaasti.

  • Parantaa työtyytyväisyyttä

    IT-tuki parantaa tutkitusti henkilöstön työtyytyväisyyttä, IT-ympäristön ollessa toimintavarma ja nykyaikainen.

  • IT-ympäristön jatkuva kehittyminen ja ennakointi

    Pitkäaikainen kumppanuus IT-tukipalvelussa auttaa ymmärtämään asiakasyrityksen IT-ympäristöä ja kehittämään sitä.

  • Dynaaminen kumppani

    Kauttamme saat yksilöllistä palvelua ja oman yhteyshenkilön IT-asioihin.

  • Ulkoista kaikki tai osa kerrallaan

    IT-ulkoistuksen piiriin voidaan siirtää palanen kerrallaan. Kaikkea ei tarvitse siirtää kerralla IT-tuen piiriin.

IT-ylläpito palvelupyyntöjen käsittelyprosessi: Esimerkkinä asennustehtävä

1. Yhteydenotto – asiakas ottaa yhteyttä Visiotech Yritystukeen sähköpostilla tai puhelimitse
2. Kirjaaminen –palvelupyyntö kirjataan CRM-järjestelmäämme. Asiakas saa kirjaamisesta kuittauksen sähköpostilla.
3. Selvitys ja resurssien varaaminen – asennusta varten tarvittavat tiedot ja resurssitarpeet selvitetään ja työtehtävä lisätään työjonoomme
4. Aikataulutus – asiakkaan kanssa sovitaan sopiva ajankohta asennukselle ja informoidaan asennuksen eri vaiheista
5. Työn valmistuminen – Asiakalle ilmoitetaan, kun asennus on saatu valmiiksi. Palvelupyyntö merkitään käsitellyksi.

Ajankohtaista

Itsenäisyyspäivän aukiolo

Toimistomme on suljettuna itsenäisyyspäivänä 6.12.2023. Olemme…

Takuusäätiölle Visiotechin ylläpitämä vaihderatkaisu

Takuusäätiö lähti hakemaan kumppania, jonka avulla vaihderatkaisun…

Visiotechin kumppanit: