Visiotech tarjoaa yrityksille operaattorista riippumattomia mobiilivaihde- / hybridi järjestelmiä. Tällä tavoin voimme tarvittaessa kilpailuttaa yrityksen gsm-liittymät esimerkiksi vuosittain, mutta kuitenkin saamme erittäin hyvän ja helppotoimisen mobiilivaihteen taustalle. Kaikki numerot saadaan myös säilytetyksi.

Mobiilivaihteen hyödyt

  • Operaattorivapaa
  • Helppo käyttöönotto
  • Ei laiteinvestointeja
  • Vanhat numerot säilyvät ennallaan
  • Mobiilivaihde skaalautuu moniin eri tarpeisiin

Mobiilivaihde ominaisuudet

Ratkaisuun voidaan ottaa toimintanne kannalta oleellisesti moduulit, jolloin mobiilivaihteesta saadaan niin tavoitettavuuden, kuin kustannustenkin kannalta optimaalisin.

Mobiilivaihdetta voidaan hallita keskitetyltä hallintasivustolta, josta nähdään kaikkien alaliittymien tilat. Selainkäyttöliittymä voidaan aktivoida myös jokaisella alaliittymälle.

Selainpohjainen käyttöliittymä toimii, niin adroid, kuin iPhonessa. Numerona voidaan näyttää gsm-numeroa, työnumeroa tai ryhmänumeroa.

Oman tilatiedon hallitseminen:

Mobiilipuhelimella voidaan laittaa omaksi tilaksi, jonkun alla olevista:

  • Palaveri
  • Lounaalla
  • Poissa
  • Lomalla

Kun jokin yllä olevista tilatiedoista on päällä, vaihteenhoitaja näkee tämän suoraan välittäjän työpöydältä. Lisäksi puhelu voidaan ohjata minne halutaan esim. Suoraan vaihteeseen, kollegalle, toiseen ryhmään, vastaajaan jne.

Puheluiden hallinta

  • puheluiden välittäminen suoraan matkapuhelimesta tai välittäjän työpöydästä
  • pikanäppäimet
  • älä häiritse -tilan asettaminen (DND)
  • vastaajapalvelu
  • puhelun laittaminen pitoon
  • konferenssipuhelut
  • edellisien puheluiden numeroiden pikahaku
  • yö- ja poikkeustiedotteiden nauhoituspalvelu
  • lisä toimintanäppäin-moduuli mahdollisuus

Välittäjän työpöytä

  • Yhdistä
  • Poimi puheluita
  • Lähetä SMS-Viestejä (optio)
  • Lähetä sähköpostiviestejä (Optio)
  • Etsi yhteystietoja
  • Seuraa muokkaa tilatietoja
  • Seuraa henkilöiden kalentereita (optio)
  • Välittäjäympäristöstä voi hakea vaihteen henkilöitä, alanumeroita tai asiakastietoja suoraan asiakasrekisteristä. Välittäjä näkee muiden työntekijöiden tilat (vapaa, varattu tai älä häiritse) ja kalenterimerkinnät aktiiviselta sivulta.
  • Tarvittaessa asiakaspalvelija voi nähdä kaikkien ryhmien tai jonojen reaaliaikaisen tilanteen. Kuka hyvänsä yrityksessä voi hoitaa vaihdetta.
  • Jokaisen ryhmän osalta nähdään:
    • Jonottajien määrä
    • Pisimpään jonottaneen jonotusaika
    • Ryhmän jäsenet ja heistä tavoitettavuustieto
  • Asiakaspalvelijan on mahdollista liittyä auttamaan minkä hyvänsä ryhmän jäseniä valitsemalla itselleen oma Prioriteetti.