Monikanavaisella asiakaspalvelulla parannetaan asiakaspalvelua ja sitä kautta asiakaskokemusta. Contact center eli monikanavainen asiakaspalveluratkaisu skaalautuu kaikenkokoisiin tarpeisiin, eikä se vaadi laiteinvestointeja. Kosultoimme yhdessä asikasyrityksen kanssa sopivan kokonaisuuuden löytymiseksi. Tällöin ratkaisuun saadaan liitettyä tavoitettavuuden kannalta oleelliset toiminnallisuudet.

Contact center – Monikanavainen asikaspalvelu hyödyt

  • Parempi tavoitettavuus
  • Parempi asiakaskokemus
  • Kaikki yhteydenotot yhdessä paikassa
  • Tietojen päällekäisyys ja työmäärä vähenee
  • Kustannusten optimointi helpottuu
  • Ratkaisu on päätelaite riippumaton, koska hallinta tapahtuu suoraan selaimelta

Monikanavainen asiakaspalvelu ominaisuudet

  • Puheratkaisu – kaikki VisioTechin tuottamat puhepalvelut voidaan integroida monikanavaiseen asiakaspalveluun
  • Tiketöinti. Sähköposti yhteydenottojen käsittely tiketteinä
  • Chat viestin käsittely
  • Sosiaalisen median integrointi asiakaspalvelukokonaisuuteen