Onko yrityksenne IT-tukipalvelun tarpeessa?

Visiotech IT-ylläpidon keskeisimpänä tavoitteena on korkea asiakastyytyväisyys ja sitä kautta pitkäkestoinen asiakassuhde. Tämän ehdoton edellytys ovat hyvät tuotteet ja palvelut sekä hyvin toimiva Yritystuki ja IT-ylläpito

Visiotech IT-tuki käsittelee IT-ylläpidon tukipyynnöt, tilaukset ja muut yhteydenotot viiveettä ja varmuudella. Sähköposteihin ja puheluihin pyritään aina vastaamaan nopeasti. Vaikeisiinkin asioihin tartutaan ripeästi.

Kaikki IT-ylläpidon yhteydenotot ja toimeksiannot kirjataan palvelupyyntöinä CRM-järjestelmäämme, jossa niitä käsitellään määritellyn prosessin mukaisesti aina työn valmistumiseen asti. Asiakasta informoidaan tarvittaessa työn etenemisestä. IT-tuki annetaan joko lähitukena tai kustannustehokkaana etätukena.

CRM-järjestelmäämme kirjaamme myös kaikki asiakkaille toimittamamme tuotteet ja palvelut, jolloin niihin liittyvä tieto on helposti asiakaspalvelijoidemme saatavilla. Tämä mahdollistaa nopean palvelun ongelmatilanteissa.

Visiotech yritystuki ja IT-ylläpito on kaikkien sopimusasiakkaiden käytössä.

Visiotech IT-tuki hyödyt

  • Kustannukset pienenevät

    IT-ylläpitopalvelu säästää kustannuksia. Toimimattomat IT-ratkaisut aiheuttavat ongelmia kun työntekijät eivät pysty tekemään työtään tehokkaasti.

  • Parantaa työtyytyväisyyttä

    IT-tuki parantaa tutkitusti henkilöstön työtyytyväisyyttä, IT-ympäristön ollessa toimintavarma ja nykyaikainen.

  • IT-ympäristön jatkuva kehittyminen

    Pitkäaikainen kumppanuus IT-tukipalvelussa auttaa ymmärtämään asiakasyrityksen IT-ympäristöä ja kehittämään sitä.

  • Dynaaminen kumppani

    Kauttamme saat yksilöllistä palvelua ja oman yhteyshenkilön IT-asioihin.

  • Ulkoista kaikki tai osa kerrallaan

    IT-ulkoistuksen piiriin voidaan siirtää palanen kerrallaan. Kaikkea ei tarvitse siirtää kerralla IT-tuen piiriin.

IT-ylläpito palvelupyyntöjen käsittelyprosessi: Esimerkkinä asennustehtävä

1. Yhteydenotto – asiakas ottaa yhteyttä Visiotech Yritystukeen sähköpostilla tai puhelimitse
2. Kirjaaminen –palvelupyyntö kirjataan CRM-järjestelmäämme. Asiakas saa kirjaamisesta kuittauksen sähköpostilla.
3. Selvitys ja resurssien varaaminen – asennusta varten tarvittavat tiedot ja resurssitarpeet selvitetään ja työtehtävä lisätään työjonoomme
4. Aikataulutus – asiakkaan kanssa sovitaan sopiva ajankohta asennukselle ja informoidaan asennuksen eri vaiheista
5. Työn valmistuminen – Asiakalle ilmoitetaan, kun asennus on saatu valmiiksi. Palvelupyyntö merkitään käsitellyksi.